Обговорення

Шановні колеги!
Надіюся, що Ви продивилися презентації. Тепер почнемо обговорення: "Яким же повинен бути сучасний урок?"

Ось Ваші думки, а з думками учнів Ви можете познайомитися на сторінці "Опитування учнів".

* Сучасний урок - такий підхід до навчання, який зорієнтований на розвиток особистості кожного учня.

* Урок співробітництва - учитель - учень. Це урок величезної самопідготовки вчителя. Урок використання сучасних інноваційних, комунікативних технологій. Урок використання способів, методів і прийомів, на розвиток здібностей учнів у пізнанні нового, незнайомого. Це урок на якому створюються умови для розвитку самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблеми, реалізації своїх намагань як в освітній діяльності, так і загалом у суспільстві.

* Спільна творчість учителя та учнів, це форма навчання, діяльність учня, а також - основа професійного зростання вчителя.

* Якісне , захоплююче навчання особистості; розвиток дитини та її виховання . А головне, бажання дитини невимушено але вмотивовано рости, ставати краще.

* Урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.

*Сучасний урок – це передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні. Це особистісно-зорієнтований урок, у центрі якого особистість учня.

* Форма організації діяльності учнів і вчителів.
* Це така організаційна форма навчальної роботи в школі, за якою вчитель у рамках точно встановленого часу з постійним складом учнів однакового віку за сталим розкладом вирішує певні навчально-виховні завдання. Крім уроку, навчання може бути організоване у формі творчої майстерності, проектного заняття, семінарських занять, вільної роботи учнів та ін.
* Форми організації навчання, за якої заняття приводить учитель з групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовки впродовж певного часу й відповідно до розкладу.
* Урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.
* Урок, що має довільну структуру, не відповідає стандартним типам. Йому притаманна оригінальність, незвичайність, підвищена емоційність.
* Урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів за визначеними метою та завданнями.
те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.
* Передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні
* Урок, де дитина вчиться стати людиною, здобуває знання і розвиває свої вміння
*  Взаємодія учителя і учня , це актуальний, комунікативно-спрямований, комплексний, вмотивований , психологічно-комфортний урок, коли цілі урока мають кінцевий результат.
* Головна риса якісного уроку історії - високий науково-теоретичний рівень, відповідність викладання сучасному стану історичної й педагогічної науки, передовій практиці, закономірностям навчально-виховного процесу
* Урок, що різноманітними новітніми засобами і методами виховує особистість, здатну знаходити відповідь на будь-яке питання, вирішувати будь-які проблеми.
* СПІЛЬНА ТВОРЧІСТЬ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ

Комментариев нет:

Отправить комментарий